Thursday, January 3, 2008

EKA PÄIVÄ - FIRST DAY


Conte Crayons
Originally uploaded by NiinaC.
Eka päivä töissä pitkään aikaan. Tarkastelen miten oma muuttunut asenteeni vaikuttaa työhöni. Huomasin eilen ensimmäisenä päivänäni että olin paljon rauhallisempi. Luulenpa että ennen kaipasin hiljaisuutta itseeni niin paljon että luulin työpaikallani olevan paljon enemmän meteliä. Nyt kuitenkin olen sisälläni rauhallinen ja minun ei tarvitse janota hiljaisuutta ulkopuolella.
Nyt kun olen valinnut Ilon, Onnellisuuden, Positiivisuuden ja Tyytyväisyyden en aio kääntyä takaisin sille aivan turhalle tielle jota olen kulkenut jo puolitoista vuotta.
Pitää minun tehdä mikä tahansa päätös niin teen mielummin sen kuin hukkaan itseni taas täysin.
Se minkä olen saanut takaisin voi tehdä elämästäni ihanan, sellaisen joka on mahdollisuuksia täynnä!
Kiitos, Kiitos, Kiitos.

********

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails